Lammkött

2013-12-04
15:36:00

Ta mig sakta uppåt väldigt osäkert.
Tar mig till skolan dom flesta dagarna, gör det jag ska och åker hem igen. 
Vissa dagar är mer svåra än andra. Idag är en sådan dag. 

Ett förhållande är inte guld och gröna skogar. 

Jag och min tjej har båda två våra svårigheter och det gör att det är extra svårt att förstå varandra och vi tycker olika om det mesta. 

Jag älskar henne nått enorm mycket och vill leva resten av mitt liv med henne. 
Jag det känns som jag vänder mig ut och in bara för att få det till att fungera. 
Man åker till skolan, kommer hem igen man vet aldrig vad som väntar när man kommer hem. 
Jag vet aldrig hur kvällarna kommer vara. 

Tårarna är nära hela tiden, jag har så otroligt mycket att säga, men det är så lite jag får sagt. 

Idag är inte en speciellt bra dag, idag är en dag jag helst vill slippa. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: