Lammkött

2013-01-23
23:05:07

Känner du?
Bladen, bladen skär så fint i min hud.
Det öppnar sig ett fint brett sår, man ser hur den klara illröda färgen tränger sig upp igenom för att sen rinna över sårens kant.
Ett sår, två sår, tre sår.
Det går inte att sluta.
Jag lever, förstår du jag lever!!!

Jag rasar i vikt, man hur mina kindben börjar sticka ut och jag börjar få ett väldigt markerat ansikte. Mina nyckelben sticker ut genom huden och höftbenen tränger in i mina byxor.
Jag kan inte äta, det är tredje veckan nu, tredje veckan jag inte har ätit mer än vad jag får. Äcklena slutar inte skrika.
Jag får inte äta, jag tränar men jag får inte äta.

Jag börjar bli sjuk igen, jag trodde det var över.
Trodde aldrig någon kunde såra mig så mycket att jag skulle bli sjuk igen.
Jag hade ju byggt en mur, men jag lät en komma in.
Jag byggde den för att inte bli sjuk igen.
Varför lät jag den människan komma in?

JAG VILL INTE VARA SJUK!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: