Lammkött

2013-01-21
20:42:19

Jag lever inte det liv jag vill leva
Jag är så arg, besviken och ledsen..
Att hota med att anmäla är visst olagligt.
Så rent rast hade jag kunnat göra en anmälan.
Men som vanligt är det jag som ska va den större människan.
Ta skiten som kommer, le, se glad ut och nicka.
Hur tänker människor?
Hur resonerar dom egentligen, och varför vill man skada en annan människa utan en egentlig anledning?
En dag kommer den dagen jag inte orkar mer.
Då jag inte längre kan stå upp och ta slagen..
Ska ni slå på mig när jag ligger ner med då?

En positiv sak har hänt i alla fall. på 11 dagar har jag gått ner 13 kilo.
Eller det kanske bara är ett bevis på att det inte är som det ska kanske..
Äsch jag har ingen aning.

Jag är bara trött, ledsen och önskar att jag kan få va glad över att jag är jag.

Kommentar:
#1: Jessica

Det var inget hot, det är ett löfte

2013-01-30 @ 01:57:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: