Lammkött

2012-01-07
06:12:22

Äcklig jävla köttmarknad!
Jag vill bara spy på flator alltså!
Usch det är så jävla vidrigt hur man kan bete sig.
Står det "hej jag är fri kom och ta mig" i pannan på mig?!
NEJ! Skulle inte tro det va!
OMG! Stackarna har ni aldrig blivit dissade innan?!
Sorry ni blev det just, jag är inte något jävla objekt som ni kan ta på hur som helst.
Jag vill inte bli en i eran lista av brudar ni har satt på eller lyckats ragga på under kvällen.
Håll era händer i styr för fan, må så va att folk åker dit för att ragga, men det finns en hel del människor som åker dit med antingen sin partner eller med sina vänner endast för att dansa och ha kul.
Jag satsar inte på att dra hem någon för att knulla och sen vakna upp och undra varför i helvete jag gjorde det för.
usch, usch, usch USCH! Ni äcklar mig så fruktansvärt mycket, jag är ledsen att säga det men USCH!

Är trött på att gå ut, jag är trött på folk som limmar på en.
Kanske borde sätta en lapp på mig själv där det står "rör mig och då jävlar smäller det för jag har inte bett om dina händer på min kropp".

Det är min kropp, det är mina bröst, det är min fitta.
Och här är det jag som har övertaget.
Jag är en individ och det finns osynliga gränser man helt enkelt inte går över.
Visar jag inga tecken på att 'varsegod ta du på mig' så tar man inte på mig.



Jävla fanskaps helvetes jävla kväll!
Man ska nog inte övertala sig själv till att man ska ut när man egentligen vill stanna hemma.
Och man ska verkligen inte, VERKLIGEN INTE dra ut när det endast är flator ute.
USCH!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: