Lammkött

2012-01-05
23:27:20

Ärlig talat brudar..
Nee alltså nu får ni ta och lägga ner, jag tänker inte ligga med er nu, jag tänker inte ligga med er imorgon och jag tänker aldrig någonsin ligga med er.
Jag är inte en människa som knullar och sedan drar.
Dom åren är liksom förbi, eller jag har nog aldrig varit riktigt sådan brud med meningen innan heller.
Jag knullar inte för skojs skull. Så jävla kul är det alltså inte att sätta på någon man inte har några som helst känslor för.

Sååatteeh, tror ni får hitta någon annan att klänga på för funkar det inte första gången så funkar det verkligen inte den andra eller tredje eller varför inte femte gången.

Lesbian heaven imorgon i Malmö. Med andra ord, dansa röven av sig.
Skåne har inget att komma med förutom mina underbara dans och öl polare ;D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: