Lammkött

2012-01-02
10:59:11

...
Emma ligger och sover och jag sitter och kollar igenom facebook..
Jag blir så irriterad på människor.

Bara för att man hittar en ny efter det har tagit slut betyder inte det att man inte har älskat människan man hade innan.
Att allt bara va en lögn hit och en lögn dit det är väl för fan inte riktigt sant.
Man kanske inte är ämnade för varandra även om man en gång har älskat den andra människan?
Jag tror att man alltid kommer älska den man en gång har haft ett förhållande med, bara det att man inte älskar dom på det sättet man en gång gjorde.
Man ser inte på den människan på det sättet man en gång gjorde.


Jag kan helt klart förstå att det kan vara svårt för den andra parten att gå vidare om sitt ex hittar en ny innan den själv har kommit fram till att detta förhållandet funkar inte längre..
Men där måste man vara hård mot sig själv och inte tillåta sig själv att skriva till den människan.
Man måste lära sig att ha självdistans vilket är väldigt svårt.

Nyår var btw väldigt lugn men otroligt bra, firade med dom närmsta.

Jag saknar farfar, ett år utan dig.
Saknar piplukten och ditt brummande när du var ute och gick eller när du satt och tänkte.
Jag saknar hur du går där med händerna bak ryggen och jag gick där breve.
Farfar du är en sann förebild för mig.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: