Lammkött

2012-01-18
06:57:46

Ett nervvrak..
Precis som det låter..
Jag är ett stort jävla nervvrak för tillfället, har inte skrivit på två dagar för det enda jag egentligen har gjort är att sova.
På två dagar har jag nog sovit ett och ett halvt dygn om jag ska vara helt ärlig.

Min värld är helt upp och ner och jag låter just nu bara dagarna passera och hoppas på något bättre.
Men på torsdag så hoppas jag på en rejäl ändring i mitt liv, jag ska på arbetsintervju och hoppas verkligen på att jag får jobb så jag kan få göra något med mitt liv.
Nu har jag suttit hemma i 4 månader utan att ha något att göra.
Det är klart man blir en väldigt svart människa, man har allt för mycket tid på sig att tänka och dividera över hur saker och ting fungerar.

Så jag har inte haft så mycket att säga dom senste dagarna då jag inte har gjort ett skit rent ut sagt..
Vill ju liksom inte enbart klaga här inne även om det är de jag är bäst på för tillfället.

Men håll tummarna för mig för faeen till imorgon!
Jag ska hämta ut mina sömntabletter på apoteket idag så jag kommer upp i tid imorgon.
In i dimman ikväll för första gången sen november kommer bli helt underbart! <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: