Lammkött

2012-01-22
12:43:07

Foolish Games
Jag har blivit så trött påt nu.
Jag ger upp detta, att inte ens veta vart jag har dig gör mig så trött..
Jag har ställt mig frågan många gånger nu om jag kanske inte har det faktiskt bättre utan dig?
Undra vad jag skulle få för svar om jag frågade just dig den frågan..
Vad är det egentligen som ger dig friheten att behandla en annan människa på detta sätt?
Vad är det som gör att du har rätten till att ljuga för mig?

Tro det eller ej, men jag är en människa och en människa har känslor.
Även om jag inte kan gråta (varför kan jag inte gråta?!) så har jag känslor, jag kan bara inte uttrycka dom till dig.

Jag ställer upp för mina vänner till 100% och jag gör allt för att dom ska må bra.
Är det så mycket begärt av mig att jag trodde att du skulle göra det samma för mig?!
De va faktiskt det du sa att du skulle göra.
Men jag har lärt mig att man ska inte lita på människor.
Nu har jag fått det svart på vitt att du är en av dom som jag inte kan räkna med.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: