Lammkött

2012-01-05
14:47:06

Gårdagens bravader och vaknar med skallebank
Igår på dagen hände det inte så mycket, hade ett bra samtal med Emma på kvällen.
Sen när jag gick och la mig så behövde carro en axel att gråta mot så jag begav mig in till stan halv 1 på natten.
Jag som dessutom är sjukligt mörkrädd att jag knappt vet vad jag ska ta mig till.
Och ingen som brukar vara vaken, var vaken och kunde prata med mig under tiden jag gick.
Tror jag var på väg att få 4 hjärtattacker under 20 minuters gång.
Postlådor som öppnade sina gap och smällde igen, buskar som såg ut som människor och pinnar som slog på mig.
Med andra ord, sjukt paranoid när jag är ute och går själv när det är mörkt.

Kommer till Carro och där bjuds det på mintu shots och proviva drinkar.
Sen vid 3 bestämmer jag mig för att jag ska sova i min egen säng så jag ska hem.
Hade ingen som helst lust att vakna i en soffa.
Så Carro får för sig att hon ska gå med mig, så vi startar musik i mobilen och dansar nästan hela vägen hem till mig.
Tur att Eslöv är en stad som alltid sover för det såg nog otroligt kul ut.
Drar hem lite filmer när jag väl kommer hem och somnar halv 6 på morgonen. Bra dygnsrytm huh?!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: