Lammkött

2012-01-19
08:57:45

Mamma och pappa ni måste gå vidare..
ÅÅÅÅÅH jag blir så irriterad på mamma, släpp henne för fan det måste jag ju göra! 
"Jag ska ju ha 50års fest typ om 3-4 månader ska jag skriva upp Emma och dig?"
NAE MAMMA för helvete! Du kan skriva upp mig på den listan! Din egen dotter!!! Att du ens börjar med Emmas namn och sen nämner mig för fan ärlig talat!
Men hallå alltså jag vet att ni är sjukt frälsta i henne och att hon är en sjukt bra tjej och att jag kanske inte la alla kort rätt.
Men alltså ni kan inte bygga mitt liv runt henne och vad som kommer ske om flera månader.
Jag måste bygga upp mitt liv omkring mig själv, inte omkring tjejerna jag träffar.
De är mitt liv och endast mitt sen vem jag inkluderar i mitt liv och inte det är väl upp till mig själv?

Jag måste flytta hemifrån!
Hoppas verkligen jag får jobbet idag!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: