Lammkött

2012-01-10
23:51:49

Jag kan visa känslor..
Man skulle nästan kunna tro att jag hade tagit min sömnmedicin när jag skrev det brevet.
Men icke, allt kom direkt från hjärtat.
Samtidigt som jag är lättad över att jag har sagt allt jag känner så är jag samtidigt väldigt rädd.
Jag kanske mister en vän på grund av detta, men samtidigt jag gör det för mitt eget bästa.
Denna gången var jag väldigt egoistisk, men jag känner att jag nog hade behov av att vara det.
Det bästa med hela brevet var nog "(Med reservation för att jag kanske kommer låta dum,korkad, egoistisk och att du kanske inte vill prata med mig igen.)".
Höga förväntningar jag har om mig själv huh?!
Hoppas på det bästa men förväntar mig som vanligt det värsta.
Nu ska jag sova, psyk imorgon.

Puss på er

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: