Lammkött

2012-01-05
19:53:26

Jag vill inte dö, jag vill bara inte leva.
Drar täcket halvt över huvudet och lägger mig att se film.
Blommorna har vissnat, men lyckades rädda två rosor i alla fall som hänger på torkning.
Den tredje rosen tappade blad när jag tog i den, så det slutade med att jag slängde runt med den så jag hade rosenblad i halva rummet.
Vilket var fruktansvärt fint då bladen forfarande var mjuka, men kändes som att det symboliserade mycket av mig själv just nu.

Att jag försöker hålla ihop tankarna men att det raseras ganska fort.

Det jag tycker är jävligt komiskt är hur saker och ting bara kan vända på två sekunder.

Vissa saker man säger vid en tidspunkt ses som fint och man är gullig och jag vet inte allt.
Medans andra gånger man säger det så ses det som att man är i vägen. Ja mest i vägen och jobbig.
För att man försöker säga saker som man hade velat säga under tiden det egentligen var rätt att säga det.

Ne jag ger upp detta och går in i mig själv ett tag.
Ska ta ett snack med mitt inre jag.
Kan inte hålla på att deppa över saker man inte kan styra över.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: