Lammkött

2012-01-20
10:51:50

Japp jag kan va en jävla fitta
Ja, jag kan bete mig som ett jävla rövhål och sedan ångra det när jag har sovit ett tag.
Vissa kommentarer jag slänger ifrån mig är så jävla onödiga i frustration över att jag inte kan ha kontroll över situationen.
Och sen ut över det så måste jag ge med mig och säga förlåt.
Att säga förlåt är en stor jävla uppoffring för mig, jag hatar ordet förlåt jag hatar att det används så otroligt ofta.
För mig betyder oftast inte förlåt ett skit, det är inte ett förlåt jag vill höra från folk, jag vill att dom ska förklara för mig varför dom agerade som dom gjorde utan att dom avslutar det med ett förlåt.
'FÖRLÅT' Suger, förlåt är ett ord man missbrukar..
Lika mycket som 'jag älskar dig' det missbrukas och används till höger och vänster så som 'förlåt'.

S: "förlåt för att jag har betett mig som ett rövhål"
J:"okej det är ingen fara"
S: "Oj förlåt jag betedde mig som ett rövhål igen"

MEN SÄG DÅ FÖR FAN INTE FÖRLÅT OM DU SKA UPPREPA SAMMA SAK ÄNNU EN GÅNG!

Nae idag ska jag till finaste Mathilda och dricka vin och kramas en massa!
Det har inte hänt på väldigt länge och jag saknar henne helt klart.
Hon är ett av mina "what if". <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: