Lammkött

2012-01-20
02:11:54

Lärd till att älska och inte hata
Jag kan inte säga att jag har det lätt, men jag kan inte heller säga att jag har det svårt.
Någonstans känns det som att slutar jag visa något intresse alls så kommer jag mista en vän.
Fortsätter jag höra av mig kommer jag endast känna mig ivägen.
Men tänker jag även igenom detta ännu en extra gång ska jag inte behöva känna mig ivägen för mina vänner.
Med andra ord så kanske det är dags för mig och bara låta allt vara, glömma och bara ignorera.

Det är dags nu, jag måste koncentrera mig på att hitta ett jobb och sen att jag ska börja plugga till hösten.
Jag längtar verkligen tills jag ska börja plugga, på ett sätt ångrar jag att jag inte började nu i januari men samtidigt så får jag tid på mig att packa om jag först börjar i augusti :)

Min enda tanke är.. Hur hbt vänlig är egentligen den byn?
Äsch jag ska plugga inte ragga brudar.


Och min snö har kommit! Min älskade snö helt jävla underbart! Men den håller på att smälta bort!
FML!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: