Lammkött

2012-01-12
15:42:05

Måste ge mina vänner en fet jävla hyllning!
Jag har verkligen världens bästa vänner, alltså det går verkligen inte att förklara hur mycket dom verkligen betyder för mig.
När man kommer in på facebook så får man ett mail om att Emma (skåne) kommer över med pannkakor till mig för att det blev över sen frukosten för henne. Jag får världens pannkaksfrukost utan att behöva göra något själv.
Då har jag den andra Emma att tacka (småland) hundra gånger om för att hon pratade med Emma (skåne) så hon dealade med henne om att hjälpa mig att äta ordentligt haha.
Må va att jag va bitter i början för jag kan faktiskt ta hand om mig själv ;)
Men samtidigt så älskar jag dom så otroligt mycket det är underbart att veta att man har vänner som bryr sig och vänner som finns där för en när man behöver dom.
Man blir otroligt glad av bara tanken på att dom finns.

Sen har vi underbara carro, gaaah att hon ens orkar med mig.
Vi skulle dricka kaffe klockan 12 och jag vaknar 15.00 men får springa över ikväll och ta ett par koppar med henne kanske till och med stanna över natten.

Som sagt jag har världens bästa vänner ååååh!
Vem fasen behöver en brud när man har dom?!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: