Lammkött

2012-01-09
11:51:46

Mitt vanliga jag är tillbaka
Känner hur jag kommer tillbaka till mig själv igen på alla plan.
Nu är det dags att dra, mitt vanliga jag tror alltid att gräset är grönare på andra sidan med andra ord så börjar jag söka jobb i Stockholm igen.
Jag sover halva dagarna och resten av tiden ligger jag på soffan, äta normalt vad är det?
Vill jag äta ett mål om natten så gör jag det utan att någon säger till mig att det inte är bra.
Vill jag låta bli att äta på dagen gör jag det utan att någon säger till mig att jag måste äta.
Piercingar, jo det kommer nog bli några stycken till framöver.
Framöver får man ta mig precis för den jag är eller skita i det..
Jag är en väldigt sarkastisk människa, jag kan råka såra folk som inte förstår sig på det.
Och jag kan vara väldigt jobbig, men det är så jag är.
Förmodligen kommer jag hitta någon som orkar med det.

Jag tänker inte låta människor försöka förändra mig "till det bättre".
Det kanske är bra för er för att ni orkar med mig, men det är mindre bra för mig då det inte är mig ni egentligen vill ha. Ni vill ha det snygga skalet men inte det som finns inuti.

De va typ allt jag hade och säga för denna gången.
Och jag är inte i behov av människor som försöker förändra mig. :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: