Lammkött

2012-01-10
03:14:27

Vad är grejen?
Vad fasen är grejen med flator från Veberöd?!
Hej nu drar jag alla flator från Veberöd över en kan men ärlig talat..
Blev ni tappade bakom traktorn på en åker när ni va barn eller?!
Det verkar nästan så!
Och ja jag älskar att hänga ut folk utan att ens nämna namn det blir extra roligt då när folk läser min blogg och kanske känner sig träffade.
Och nej jag kommer inte till poängen i detta inlägget förmodligen för jag glömde helt bort vad jag skulle skriva.
Men har kommit fram till att jag är nog som en magnet för dessa 16-17åriga nyutkommna flator som inte förstår att man inte blir kär i varje brud som man börjar snacka med.
Gosh! Jag försöker bara vara trevlig tillbaka inte ragga på er.

När jag tackar ja till att fika så är det en fika inte någon jävla dejt.
När jag säger att jag inte vill ha ett förhållande så betyder det så klart att jag inte vill ha ett förhållande.

Hamnar i bubbeltrubbel så fort jag loggar in på qx, har jag någon såndär osynlig charm som jag inte kan se själv kanske?!
Eller är det för att ju mer elak jag låter desto mer intressant blir jag?
Man kanske skulle testa vara sådär genuint snäll som jag verkligen inte kan vara på riktigt.

Japp nästa utmaning blir nog att vara äckligt snäll och väldigt intresserad. Jag kanske skrämmer bort dom :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: