Lammkött

2012-01-08
05:02:07

Vissa gånger
Vissa gånger kan jag inte låta bli att älska att vara vaken på natten.
Okej jag älskar verkligen att vara vaken om nätterna, det är tyst och lugnt jag kan tänka för mig själv.
Jag har ingen som skriker på mig, det är inte konstigt att man gillar nätterna när man bor hemma hos sina föräldrar.
Sen är det iofs inte så jäkla kul när dom kommer in och ska väcka en för att man har sovit "halva dagen" när klockan egentligen bara är 10 på morgonen kanske 12.

Men nattliga diskussioner hur kan man låta bli att älska dom?
Nu har jag suttit och skrivit med en brud i 5 timmar, allt vi pratar om är mina gamla kärleksproblem vs hennes nuvarande kärleksproblem.
Då jag har ett förflutet som liknar hennes nuvarande förhållande.
Jag bara älskar det, jag älskar inte att hon sitter i den sitsen hon gör, verkligen inte.
Tycker verkligen synd om henne som sitter så inklistrad i skiten så hon inte vet hur hon ska ta sig ur det.
Men jag älskar faktumet att jag kan dela med mig av det till någon som faktiskt förstår vad jag pratar om när det kommer till sådant. Och att jag till och med kan få henne att tänka i andra banor än dom som aldrig har suttit i den situationen.

Nee jag bara älskar det, jag älskar livet jag älskar nätter.
Helt jävla underbart, men frågan är om man kanske ska försöka dygna?!
Vilket jag förmodligen inte kommer klara av.
Men annars blir det nog sömn om någon timma.
Jag börjar faktiskt bli hungrig också så man kanske ska ta sig något att äta...

Okej jag är sjukt övertrött och jag har skrivit hela detta inlägget på mindre än två minuter.
Gaaah datorn känns varm.

Hoppas alla har haft en trevlig helg och får en bra söndag! :)
Jag ska ut och gå en runda när jag vaknar senare idag ;D
klockan är ju ändå 5 på morgonen ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: