Lammkött

2012-01-21
14:08:03

What to say?!
Sitter hemma hos Mathilda, vi satt i sängen och kollade på film så somnade hon i mitt knä så jag stoppade filmen bäddade om henne och gick ut och satte mig i vardagsrummet och lyssnar på musik..
Kommer inte på något vettigt att hitta på, tror det strax är dags för mig att ta ut hennes hund då det var ett tag sedan hon fick komma ut.
Vi vaknade av oss själva tio i tio då hon skulle ner till lägenheten under till personalen och hämta hennes medicin det är helt sjukt då vi först somnade klockan 5 i morse.
Det var sjukt mysigt igår, vi kollade på film, drack vin, spelade kort och sjöng en massa.
Satt och lyssnade på massa svenska lugna låtar och satt innanför hennes balkongdörr och rökte och gormade till musiken i flera timmar tillsammans med vårat rödtjut.


Finns inget att klaga på om man säger så, men jag är helt klart lost in space.
Min hjärna och mitt hjärta vill verkligen inte sammarbeta och jag skulle vilja typ slå vett i min hjärna eller be den att inte tänka.
Den lyssnar dock inte på mig så får väl fortsätta att bråka med mitt hjärta.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: