Lammkött

2012-11-01
13:33:12

Livet rullar på?
Idag ska jag försöka sätta mig ner med lite mer plugg som jag hade missat att jag hade.. 
Samtidigt som det är väldigt skönt att vara hemma i Skåne så saknar jag mitt eget rum och min egentid som jag inte helt får här. 
Tankarna snurrar så jag blir helt jävla dum i huvudet ibland.. 
Vart leder allt? 
Vad håller jag på med egentligen? 
Blir jag mer sårad eller går detta att hålla på en bra nivå? 
En bra nivå vet jag inte helt om det är, det är helt enkelt inte en bra nivå.
Såhär har jag aldrig gjort innan, det känns konstigt samtidigt som det är helt underbart. 
Varje dag tänker jag på vad det är för nått och varför det inte går att släppa... 
Jaja, fuuuuck it. 
Svaret lär la komma med tiden, än så länge så njuter jag mest över hur det är :) 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: